Duruu3 hmyt129562 ilk oğlumun ismi Selçuk Aras 💙 İkinci oğluma düşündüğümüz isimler Oğuzhan Asilhan Cihangir Beyazıt Alperen Baran Atakan
Nilayy95 Duruu3 eşimin adı beyazıt. Maşallah o kadar uysal , konuşkan , sosyal ki . Fikrinize yorum katmak istedim 🌸
Duruu3 Nilayy95 çok teşekür ederim gecrkten Beyazıt çok güzel bir isim bence bu yorumdan sonra bu isim olsun esimede danisacagim oda çok beğenmişti 🥰🥰🥹
nazan- Asım ismi çok hoşuma gidiyor anlamı da çok güzel. Ama yaşlı ismi gibi yorumlar aldım bilemiyorum bana hiç yaşlı ismi gibi gelmedi oysaki.