Adenaden merhaba benim 28 haftalıkken olmuştu doktorum 2 gün yatış verdi hastanede nts bakılsın ve serum takılacaktı sonra eşime izin vermediler yanımda kalsın bende evime geri geldim sonra 30 haftalık oldum dayanılmaz sancım vardı tekrar hastaneye gittim doktroum her an bebeğin gelebilir ciğer geliştirici vuralım dedi 31 haftalığım yaptım bu iğne 34 haftaya kadar seni götürür dedi 33 de tekrar sancım oldu bu sefer 4 doz iğne yapıldı ve 35 oldum doktroum her an doğumun olabilir zorunlu sezeryan olacam bebeğim durmuyor içinde alanı daralmış diye böyle yapıyor