hiraninannesi557 6+2 haftadayız bugün hafif pembe kanama geldi peçeteye hemen acile gittim zaten Progestan ve enox iğne kullanıyordum. Yaşayan varsa iğneyi olduktan sonra kanama, lekelenme geçti mi? Düzelir mi bu durum?
DamlaGurr6 hiraninannesi557 3-4 gün sonra geçmesi lazım canım onları aksatmadan muhakkak kullan 8 haftalikken oldum bende iğne ve fitil kullandım 15 haftalık oldum fitile devam ediyorum
PlutonMerkez hiraninannesi557 kan uyuşmazlığınız yoksa korkmayın.Benim 8.haftaya kadar sürdü lekelenme.Yerleşmeden yada fitilden oluyor.
hiraninannesi557 PlutonMerkez Evet oldum akşam eve geldikten sonra hiç lekelenme olmadı şuan hafif kanama var açık renkli