Erd_mel 333444555 eşiniz ile yarım saat de olsa evin önündeki sokakta yürüyün Özellikle akşamları kalın giyinip Biraz temiz hava çekin içinize iyi gelir
emir_01 333444555 bende cok yanlzim evde bile durasim gelmiyir ev uzerime uzerime geliyor icim daraliyor bilmiyorum psikolojim hic iyi deil kolay seyler yasamiyorum(( tabi kimse yasamiyordur)) hic iyi deilim dua ediyorum namazda kiliyorum
Fatma033 27 haftalık hamileyim ve riskli oldugu için hiçbi iş yapamıyorum fazla ayalta kalmak yasak dısarı çıkamıyorum bnde cok bunalıyorum evde vakit gecmiyor resmen saatler dakikalar geçmiyor ☹️
333444555 Fatma033 bende 37 haftalık hamileyim her an gelebilir mi ne zaman gelecek diye düşünüyorum dışarı çıkınca yoruluyorum evde bunalıyorum yapacak bişey de bulamıyorum