rmyksl ben doktordan 2 li tarama testi mi alıp gittiğim hastanede perinatoloji bölümü vardı direk bölümün sekreterinden aldım ilk bast aban da 182 veya mhrs den Lisansı demişti bende 1 hafta baktım hiç eandevu çıkmadığı için direk bölüme gittim onlarda burdan sıra veriyoruz dediler