alpcam_18 Hanımlar ıyı akşamlar, 19 haftalık gebeyım dişim en son dolguluktu ama gidemedim dişçiye şuanda ağrı var ve sankı oyuk buyüyor gıderek. Dişçiyede cok bulantım oldugu ıcın gıdemiyorum. Diş fırcalarken bile öğürüyorum naapmalı?
Mucize-1 alpcam_18 canım Sarimsak rendele koy bende gebelik öncesi dis ağrısı vardı gitcek tim hamile olunca gidemedim cocuga bisey olur die ilk bebeğim olunca aklım kalbim çıkıyordu ağrıdan serum yedim sabaha kdr cocuga bsey olur korkusuyla yaşadım bi daha gitmedim doktora Sarimsak koy acayip yakar ve uyuşturur canım Allah yardimcin olsun🤦♀️Sarimsak tek çözüm oldu benim icin
Eesraaa34 Kızlar sarımsak ezip üstüne tuz döküp ağrıyan dişinize koyun sızlatıyor falan ama geçiriyor