FatmaZehra06 12 günlük süreci bırlıkte daha hızlı gecırmek için burada toplanalım neler yapıyorsunuz nasıl gidiyor 🌸🙈🙊
Sare088 FatmaZehra06 ben ile sen aynı gün transfer olduk inşallah çok güzel sonuçlar alırız. Ben genelde uzanıyorum arada bir gidip geliyorum ağır bir iş yapmıyorum ama 2 gündür çok fazla sancım var adetim yakın diye mi acaba. Benim ilk transferim çok sancılı geçmişti ama tutmadı bu biraz daha sakin
FatmaZehra06 @"Sare088 inşallah güzel haberler alırız🙏sen Hangı ılac ıgne kullanıyorsun kacıncı gün embrıyosu donmus mu taze mı tek embrıyo mu
FatmaZehra06 @"Sare088 bana doktorum Sureklı yatma dedı ıcıne bı canlı koyuyoruz dedı hareket et gez dedı kan akışı olsun dedı ağır ıs bende yapmıyorum egılıp kalkmıyorum yemek yapıp bulaşık yıkayabılırsın dedı doktorum Senın adet tarıhın kaçı canım
FatmaZehra06 @"Ayysnrrzynp ınsallah güzel geçer transferın ve sonucu da güzel olur dualarım senınle de o halde🙏🌸
FatmaZehra06 @"Gamzealptkn ınsallah kanda çıkar canım ama genelde çıkması gerekıyor Benımkı negatıf oldu