Kızlar merhaba 8+2 hamileyim 7+1 de kalp atışınıda duydum çok şükür.7.haftamda mide bulantım vardı ama bu hafta hiç bulantı çekmedim normal mi acaba bilmiyorum bi anda kesildi tedirginn oldum malum göremiyoruz ya insan tedirgin oluyor tam 9.haftada kontrolüm var o zamana kadar sizlere danışmak istedim