Anneler size bir sorum var. 23 haftalık hamileyim. Doktor muayenesinde bebek göbek deliği hizasında görünüyor. Muayeneyi orada yapıyor ama ben hareketlerini daha çok aşağıda hissediyorum yani rahim gibi bir yerde hissediyorum normal mi siz de böyle mi hissediyorsunuz?