Ars2223 anladım bende 31den beri sancı var şimdide 38 bir kaç gün kaldı ve 37 olduğumdan beri sancım daha da sıklaştı ve şiddetlendi ama benim hissettiğim ara sıra adet ağrısı gibi hafif bir ağrı ve göbek sertleşmesi o kadar 31 de olan sancı da sadece göbek sertleşmesi olmasına rağmen açılma yapmıştı şimdi bunda doğumu anlayamamaktan korkuyorum ben çok bişey hissetmiyorum