Ayseyucel ben uyurken cok terliyorum, şortla falan yatasım var ama bu defa da üşütmekten korkuyorum. Peki kızlar sizde de bel ağrısı oluyor mu? Gün içinde ara ara, oturduğum yerde ağrıyo anlık gelip gidiyo, bazen de altta batma gibi oluyo. Bebeğimin başı aşağıda sanırım baskı yapıyo ya da büyüdüğü için olabilir mi?