Kızlar çok kötüyüm 6+4’den beri midem aşırı bulanıyorrr.
Kusmalarım da 1 haftadır felan başladı.
Prilam zerre fayda etmedi bıraktım.
Doktor prizin verdi 2 kez yemekten 45 dakika önce içmemi söyledi o ilaç bana dokundu hastanelik oldum resmen.
Midemi daha da bulandırmıştı.
Şu an da hiç bir ilaç kullanmıyorum.
Yemek veya herhangi bir şey yediğim de rahatlıyorum ama bıraktığım an midem bulanıyor özellikle sabah ilk kalktığım da sanki günlerce yemek yememişim gibi.
Ayy ne yapacağız kızlar böyle olanınız var mı?
Neler önerirsiniz ne yapmam gerekli?