SevgibiR 27. Haftadan beri giriyorum ama açlık tokluk pek farketmiyor olmalı ki hiç birinde aç ya da tok gel demedi ne hemşire ne de doktor. Eğer tehlikeli bir durumunuz varsa belki sezeryan için aç olmanız istenebilir her ihtimale karşı bunun dışında neden aç gidersiniz ki? Yanlış anlamış olmayasınız?