Miyosss Kızlar 26 haftalik hamileyim. Bugün doktor kontrolüm vardı bebeğim kanala yakınmış erken doğum riskin var dedi çok moralim bozuldu. Başına böyle bi durup gelip de sağlıklı bebeğime kavuşan var mı lütfen olumlu şeyler söyleyin çok ihtiyacım 😭