Eymen60 öncelikle geçmiş olsun bizde aynı durumdayız benimde oğlum 2.5 yaşında cumartesi gece birden ateşlendi ve ateşi hiç düşmedi birde oğlum karnının sağ kısmını gösterip ağrıyor diye ağlıyordu drlar apandisitten şüphelenmişti o gün gece 3 e kadar hastanelerde yedik toplam 4 hastane gezdik çok şükür korktuğumuz değilmiş bağırsak enfeksiyonu geçiriyormui ve oğlumda ateş yükseldiğinde sersem şekilde yatıyordu oturduğu yerde bile acilde serum yapıldı fayda etmedi Dr bir iğne yaptırdı ondan sonra ateşi sadece 1 kere yükseldi ortalıkta salgın varmış
Bu arada calpol verdiğinizde ateşi düşmüyorsaa 45 dk sonra dolveni verebilirsiniz illa 4 saati beklemek zorunda değilsiniz biz öyle düşürdük ateşi