Aley2635 Benim de tüpler kapalı dendi tüp Bebek tedavisine başlayacaktim hamile olduğumu öğrenmiştim ama kısmet olmadı sizi anlıyorum korkmayın iyi düşünün benim umudum var inşallah tekrar nasıp olacak diye sende elini karnına koy el Musavvir çek el bari diye Meryem suresi oku dinle herşey duadır ben okudum kanama birşey olmadı hiç mesela kısmet olmadı hayırlısı böyleymiş belki de hayırsız olacaktı Rabbim Bizim için en iyisini bilir bundan sonra da öyle olur Rabbim evladını sana bağışlasın inşallah herşey yolunda gider güzel kolay bir hamilelik geçirirsin inşallah amin amin 🤲🏻🤲🏻