Alisde ilk hamilelikte 51 küsürle hamile kalmıştım 70te serüveni bitirmiştim 🫢 şimdi 2. Gebeliğim doktorum asla ilk hamilelikteki gibi kilo almamam gerektiğini üstüne basa basa uyardı, bu süreci maksimum +10 kilo ile bitirmemi söyledi. 2. De bu kadar kolay veremezsin demişti, ama tabi bünye meselesi bence birazda