Biz de 15+0 olduk bugün. Dünden beri benim de alt tarafımda baskı oluyor. Doktor yürüme demişti ama mecbur biraz yürüdüm böyle oldu. Plesentam aşağıdayfı benim. Kanamam falan olmuştu geçen haftalarda. Acaba bebişin hareketi mi diyorum ama başka bir şey hissetmiyorum da.