Nesli2101 benimde 19. Haftada falan aşağıdaydı ama rahim ağzım açıktı kapalı değildi oyüzden doktorum bi risk yok dedi 1 hafta boyunca yattım 20. Haftamda doktora gittiğimde yukarı çıkmıştı 🙏🏼 Fazla iş yapmayın uzanın dinlenin inşallah sizinde hemen yukarı çıkar