Hepimize iyi akşamlar.
İnşallah yarın sabah doğuma gidiyorum. 38+0. 2 sezaryenim.
Bu uzun yolculuğun bitiyor olmasına hala kabullenemedim. Çok heyecanlı çok düşünceliyim. 4 yaşındaki oglumdan 2 gün ayrı kalacağım ilk defa.
Sabah 6 da çıkacağız evden 🥲