Ssdg sağol canım hem rahim ağzı yetmezliği hemde enfeksiyon kaynaklı kaybettim. Şöyle ki ilk gebeliğimdi 12. Haftaya kadar kanama gördüm sonraısnda hareket edince bebek çıkıcak gibi oluyordu fakat doktorum pek bunu önemsemedi. Hep bunlar için erken dedi sadece rahim ağzı uzunluğumu vs ölçmedi. Ayrıca sarı akıntım vardı bunu da önemseyip hiç test vs istemedi. 18+3 de hiç birşey yokken nişanım geldi acile gittiğimde 1.5 cm açılma ve poş vajene prolebeydi yani bebeğimin kesesi vajinama gelmişti ve bende hiç ağrı yoktu. 5 gün hastanede yattım serklaj uygulanamadı keseyi patlatma ihtimallerinden dolayı ve zaten enfeksiyonum da vardı. 5. Günün sonunda normal dopum yaptım. Rahim ağzı yetmezliği teşhisi kondu herşey ağrısız gerçekleştiği için. 2.5 ay sonra hamile kaldım tekrar. Bu bebeğimde 12. Haftada önlem amaçlı serklaj oldum iyi ki de olmuşum yine 37 haftada poşum vajinama gelmişti bu sefer doktorum bebek için riske atmayıp sezeryan oldum. Bu arada bu süreçte doktorumu değiştirdim ve doktorum hep enfeksiyonumu kontrol etti kan idrar geeektirğinde kültür verdim 2-3 hafta aralıklarla sık sık kontrole gittim ve her kontrolde akıntımada baktı doktorum enfeksiyon olmaması çok önemli bu konuda. Ben kaybımdan sonra şuan ki doktoruma gittim bu sürece onunla en baştan başladık