Evrimnbe Kızlar yarın kontrolüm var ve nstye giricem biraz endişeliyim. Bebişleriniz bu haftalarda kaç kilo merak ediyorum?
Evrimnbe Mavi3475 normal doğum istiyorum. Sezeryandan çok korkuyorum. Sancı vs çıkarsa diye biraz kasılmalarım var sıklaştı daha erken zaman
Mavi3475 Evrimnbe Bende sezaryen olmuştum şimdi ikinciye hamileyim yine sezaryen olucak hiç korkma canım her doğumun zorluğu vardır elbet