Beybiik benim eltim doğuma ambulansla gitmişti. Hatta ambulanstaki hemşireler beni çok sakinleştirdi çok iyilerdi falan demişti. Tabi o gidip yarım saat sonra doğurdu son raddesinde gelmiş ambulans. Yani doğumda da ambulans gelebiliyor tabiki çağırabilirsiniz bu da acil bir durum neticede