Kızlar 15 haftalık hamileyim şu ana kadar hamburger falan hiç yemedim. Hem sağlıksız diye hem de dışarıda güvenemedim diye. Evde köfteyi kendim yapıp fırında pişirsem marulunu da sirkeli suda bekletip yıkayıp bu şekilde kendim yaparak yesem bir sıkıntı olur mu sizce? Bir de evde burger sos var pastörize yumurta sarısı diyor çiğ değil Türk markası olduğu için. Alman markasında pastörize yazısı yoktu sadece yumurta sarısı yazıyordu onu almadım. Bu şekilde yapsam bir sorun olmaz değil mi? Çıksın artık rüyalarımdan 😂