Kızlar öncelikle kusura bakmayın bu soru için. Yaklaşık 8 haftalıgım. Ve Tecrübesizim. 4 gün önce koyu sarı ve biraz koyu kıvamlı bir akintim olmuştu. Tuvalette veya sonrasında değil de genelde ara pedinde görüyordum. 2 gün pek haraketli değildim hiç olmamıştı, bugün yoğun bir günün ardından tekrar günlük pedimde aynı renk aynı katılıkta akıntı gördüm. Bu normal bir durum mu 🥲 Endişelendim açıkçası hastane randevma 1 ay var neredeyse.