rabiayy ben öatlama iğnesi yaptırdım çok şükür hamile kaldım o ay şimdi betam 42 100 238 oldu 5 gün sonra baktırdım bugün 968 çıktı kesem göründü 2,66 mm ama doktor kan tahlilimin iyi olmadığını beklediği gibi olmadığını söyledi artmamış fazla dedi çok tedirginim buradan beni çok rahatlatan oldu aslında ama insan duramıuor