Queenhera Selam kızlar. Bebeğinin hareketlerini kaçıncı haftada hissettiniz acaba? Ve nasıldı hissiyatınız?
Queenhera _Tazeanne Canoski Merve_kucuk Teşekkürler yanıtlarınız için. Benim ilk gebeliğim. 17+4 şu anda. Bir kaç gündür minik kıpırtılar hissediyorum ama emin olamadım yani sanki bir yandan da bağırsak hareketleri mi diye düşünüyorum emin olamadım
Ozge_nur Bende ilk gebeliğim 16 . Haftada hissettim şu an 20+5 haftalığım ve o kadar hareketlıkı bebeğim bazende pat diye tekme atıyor aklım çıkıyor
Rumeysaecriin İçimde bazı günler hafif kıpırtı oluyor ama bebekten mi emin olamıyorum 🫠 18 hafta oldu 💙
PurpleRose İlk gebeliğim 16 da hissettim ilk içimde naif bir mısır patlamış gibi hissediyordum şuan 23 deyim çok sert hissediyorum