32+3 üm 10 gündür maltofer kullanıyorum sabah akşam aç karnına içiliyor kaç saatte bir olduğu prospektusunde yazmıyo eczacıya sordum 12 saatte bir ama 2 3 saat erken ya da geç içersen de bişey olmaz dedi küçük tüplerde bi şurup tıpasını çekip içiyorsun tadı kötü değil benim hoşuma bile gidiyo yan etki olarak gördüğüm tek şeyi dışkıda koyulaşma yaptı nerdeyse siyah onun haricinde bir şey yok