Citirmom Kızlar ben 6. Aydayım. Bebeğimizin ayakları sanırım vajinama doğru çünkü tekme attıkça ya da hareket ettirdikçe alt karnımda bir hassasiyet oluyor. Bunu yaşayan var mı? Normal mi acaba
Burcuilker1 Citirmom canım çok normal sen hele ilerleyen zamanda gör ben diyordum hep çıkacak ayakları yakında öyle sert vuruyordu ki 😁 korkma ama normal
seyma0661 Citirmom bizde 28deyiz baş pozisyonlu aslında ama yinede baskı oluyor vajinadan çıkacakmış gibi 😂 geçen otururken anlık bi bastırdı mesaneye çok azıcık idrar kaçtı 🤦🏻♀️
Citirmom Burcuilker1 hay allah😂 çok değişik bir his ama ya allahtan durmaksızın yapmıyor bir iki yapıp duruyo ama zor yani