iknrkc merhaba bende uzun araştırmalar farklı sitelerden yorumlar aynı şekilde buradan yorumlar derken kendisine bugün muayene gittim. Yani bilemiyorum her hastanın doktordan beklendiği ilgi alaka da farklı olabilir ki ben ultra ilgi alaka bekleyen biri değilimdir bir zamanlar bende sağlık personeliydim ancak bugün odaya girdiğimde çok da ilgili pozitif bir doktor göremedim sorularıma (2-3 adet soru ) yüzüme bakmadan cevapladı yorumlarda bahsedilen kadar pozitif bir doktor karşımda göremedim açıkçası.. bilemiyorum belki doktor bey bugün yorgundu yada kişisel olarak başka problemi vardı ancak o hastanede ilk gittiğim doktordan daha memnun ayrılmıştım o bayan doktor ile devam etmeyi düşünüyorum hastalarda doktorların ilk bıraktığı izlenimden dolayı ben pek memnun kalmadım. Elbette alanında uzmanlaşmış bir doktordur asla lafım yok başarıları çok fazladır o ayrı dediğim gibi her doktor ve her hasta farklı oluyor