Bugün doktorumuzla uzun uzun konuştuk. Benim düşüncem ve doktorumun verdiği bilgiye göre bir karar verme aşamasındayım. Doktorumun söylediğine göre; bu testler yalnızca down sendromlu bir bebeğim olma olasılığını yüzde olarak söylüyor. Ama asla kesin bir sonuç vermiyor. Mesela 1/50 olasılığı bile olsa(çok yüksek bir olasılıkmış) 50 kadından 1 olasılığında down sendromlu bir bebek olabilir anlamına geliyor. Ama hala geri kalan 49 kadından biri olma ihtimalim var. Kaldı ki benim düşüncem bana bebeğimin %100 down sendromlu olduğunu söyleseler de bebeğimi aldırmayı düşünmüyorum. Kalp atışını dinlediğim ve içimde büyüttüğüm bir canı yaratılışı sebebiyle yok etme hakkını kendimde görmüyorum. O zaman bu testleri yaptırmanın benim için bir anlamı yok. Çünkü sonucu benim için hiçbir şeyi değiştirmeyecek kaldı ki bir sonuç da vermeyecek zaten. Şimdilik bu testleri yaptırmamaya karar verdim sizler ne düşünüyorsunuz?