Meltemanneolsun Herkes soruyor da ben hiç sormamistim benim kesem nasıl peki cinsiyet tahmini yapılabilir mi?
Bsrabzkrt Meltemanneolsun banada soldaysa erkek sagdaysa kız dediler bende kız hissediyorum kendi bebisimi çünkü erkek hamileliği daha rahat geçer kız hamileliği daha zor mide bulantilariyla geçer diyolar çok fazla mide bulantım var
dmira Bsrabzkrt benim kızımda bulantılarım hiç geçmedi baş ağrım hiç geçmedi 11 haftalık hamileyim 😪 yine bulantılarım hiç durmaksızın devam ediyor 😓🥴
Bsrabzkrt dmira önceki gebeliğim ikizdi ve ikisinde erkekti ikiz olmasına ragma ilk 6 ay çok rahat geçti hiç bulantı kusma olmadı
Meltemanneolsun dmira benim de bulantım çok 10 haftaligim ilk ogrendigimden beri hep bulandı midem. Bı de yorgunluk çok zor geliyo bana ayağa zor kalkıyorum