gulkara1 Kızlar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum 26+4 haftalık hamileyim göbekten vurunuyorum kol ve bacaktan vurduğum zaman dayanamıyorum sizce göbekten iğne bebeğe değmez demi korkuyorum da?
Srp53 gulkara1 nasıl değsin kız 7 kat kesip bebeği çıkarıyorlar ordan. Bu iğnenin ucu yağ tabakasını bile geçmiyordur.