40+ haftalık olduk nst sancı yok kasılma yok keza ben de de hissettiğim bir şey yok. Doktorum direk sezeryan dedi hiç sancın yok dedi beklesek dedik ben beklemeyi riskli buluyorum dedi 40 a girdikten sonra dedi.bugun de kanalda olmadığını söyledi yüzünü gördük çünkü kanalda olsaydı yüzü gözükmezdi dedi ….. Cuma gününe kadar beklicez o gün sezeryan olacam ama çok ama çok kararsızım lütfen yardım edin kızlar..