gl35 Haftadayım yaklaşık 4 gündür gribim bugün biraz daha iyiyim ama 2 gündür kasığımda ara ara hafif bi ağrı oluyor. Çok fazla hapşırıp öksürmekten midir? Bu durumu yaşayan var mı bebeğime bişey olur mu?