Kızlar selam, pazar günü beta hcg 665 gördüm. Bugün (salı) doktora gittim. Genel süreçler için vajinadan ultrasonla baktı ama keseyi göremedi. Biraz daha bekleyelim betaya gerek yok dedi ama beta 1200 olması lazım su an. Kesenin vajinadan görülmemesi normal mi sizce?