Kızlar çok güzel komplikasyonsuz bir doğumum oldu her şey çok güzel geçti. Ama eve geldikten bir kaç gün sonra sezaryen dikişimden sızıntı oldu doktora gittiğimde şırıngayla baya bi çekti ve bastırarak boşalttı bir kaç kez bu böyle devam etti doktora gidip geldim sürekli aynı işlemi uyguladı. Doğum yapalı 12 gün oldu hala devam ediyor. Hamilelikte karın yağlandığı için sonradan böyle dikişten o yağlar sızıyor dedi doktor. Bir haftaya geçer dedi henüz geçmedi evde sürekli gazlı bez koyup batikon sürüyoruz. Geldikçe bezi değişin devam böyle dedi. Başına gelen var mı böyle bir durum ? Aynısı anneme olmuş kısa sürede bitmiş. Artık canımı sıkmaya başladı iyileşemiyorum resmen. Lütfen yaşayan ya da böyle bir durumu duyab varsa yardımcı olun…