mervemurat16 yeni_anne2 ben normal molfix kullanıyorum memnunum tek sorun koku yapması onun dışında taşırma vs olmuyor
Burcuilker1 yeni_anne2 molfix doktorumuz önermişti memnunduk sadece koku dışarı veriyordu ben şimdi goon kullanıyorum çok memnunum
mervemurat16 yeni_anne2 güzel ama o da koku yapıyor belki büyüdükçe idrarı koktuğu içindir pure softta beğenmediğim başka şeyde ıslaklık göstergesi yok normal molfixte ıslaklık çizgisi var