Tugbacelikk35 Merhaba herkese iyi akşamlar bizim gibi gelmeyen kızlar varmı burda 38 haftalığız bugün kontrol vardı 70-100 lerde sancım çıkıyor iki haftadır çok çatı ağrım var çok kasılmam var akıntım çok ama bu kız gelmiyordu ve 3.500 kilo olmuşuz doğuramıcam diye de korkmuyor değilim 🤦🏼♀️ Temizlik çömelme hurma kuran ne varsa bildiğim yaptım ama yok gelmicek galiba 😂😂
Gulcag Tugbacelikk35 39+1 olduk tık yok 🙄 kızlar bu sene baya nazlı çıktı bir de herkes erken gelir diyordu 😒 bu gidişle 40haftayı geçeriz 😔
Caglaaa Tugbacelikk35 39+2 benim kızda gelmiyordu hatta bugün sağlık ocağından aradılar doğum yaptın mı diye yok dedim herkes artık doğum yaptın mı diye soruyor eşim bile niye gelmiyor bu deyip duruyor 😂
YummyMummy Tugbacelikk35 sizin daha vakit varmis stres yapmayin. Kilo konusunda da genelde yuksek soyluyorlar dogunca daha az cikiyor tam bilemiyorlar kiloyu. Hazir olunca gelir o annesi ☺️ Biz de 39+4 olduk 40i gecirmese bari diyorum. Ama nasip 🤷🏻♀️
Sevdiye Tugbacelikk35 o teori çürüdü bizim bebişlerden dolayı valla 38. hafta da gelir diye çok bekledim ama nafile 😁😁
babyandmom__ Tugbacelikk35 Sanırım enfeksiyon asla gitmeyecek. Dua ediyorum hepimiz için. Lütfen dualarınıza beni de katın
Tugbacelikk35 bsrm evet çatı ağrısı bende de aşırı var yatakta dönemiyorum bile 4-5 haftadır çekiyorum gelse de ağrılarımıza değse 💗
Tugbacelikk35 Caglaaa bizde aynı durum erken doğum riskimiz vardı erkenden beklemeye başlayınca hiç geçmek bilmedi zaman bizim kız vazgeçti heralde gelmekten sancılarımda çıkıyor ama bakalım ne gün gelicek dört gözle bekliyorum kavuşmayı ☺️🤦🏼♀️