Hayris04 anladim canim,kilodan dolayi olabilir ozaman
Mesela benim haftamdakiler disardan görebiliyor hareketleri ama benim gobegim var yagli oyuzden bebis hareketlerini hala disaridan göremiyorum iceride cok hareketli ama
Ben 87 kiloyum suanda,85 kilo ile hamile kalmistim
Ben hic pit pit gibi hissetmedim canim hissedenler var ama belki olabilir