brnaksyince Rbdrmx güzel isim ama sanki eksik kalmış gibi geliyor bana hep. Örnek vermek gerekirse Alara olacakken Lara yazılmış sanki yanlışlıkla. Öyle 🫠
brnaksyince Yuuki değil mi ya. Birde ilay ismi. Yarıda kalmış gibi. İlayda olmalıymış gibi geliyor . Tabi koyana saygım sonsuz tatlı isimler 🥰
Kuzucukno2 Rbdrmx benim kızımın adı Duru. Eşimin sülalesi yurtdışında yaşayan Türkler ve Duruyu Durrrrru diye söylüyorlar çok kaba ve R ye bastırarak hiç hoş olmuyor yaa