babycom456 Kızlar 19+0 iki gündür göbek deliğimin orda seğirme oluyo , gecen hafta kontrolde bebegın bası asagda bacakları yukarıdaydı acaba bebek hareketi mi emin olamıyorum
nurdaneg0716 babycom456 ilk gebelikte biraz daha geç hissediliyor ama ikinci gebelik ise 16dan sonra hissedilir böyle kelebek kipirtisi gibi geliyor önce sonralari tam tekme şeklinde 😄
Bnguuu_102 babycom456 bebek hareketi oladabilir olmayadabilir hamile olmayanlarda da göber feliğiniz üstüne veya yakın çevresine eliniz bastırırsanız pıt pıt nabız gibi atar sizinki öyle mi öyleyse brbek değil
nurdaneg0716 babycom456 ilk gebelikse kıpırtı gibi hissedersiniz şu an bide küçük olduğu için tekme daha hissedilmez bende ilkde anlamıyordum baya geç farkettim kelebek kipirtisi gibi tam olarak ama çok güzel bı his 🦋
babycom456 Bnguuu_102 hayır öyle değil dediğinizi biliyorum önceden de göbeğim kacmıs mı diye bakardım bu seğirme gibi oluyo
Bnguuu_102 babycom456 o zaman bebişin hareketidir canım ilk haftalarda öyle hareket ediyor sonra açılıyorksr
Niloyanintokadunyasi babycom456 hıçkırıktir canim belirli saniyelerle sürekli olur hiç korkmNa gerek yok hatta hıçkırık tutan bebeklerin emme refleksi güçlü olurmus ebe söylemişti
babycom456 Niloyanintokadunyasi evet 2 gündür sürekli pluyo bende anlayamadım korktum dmeek ki hıckırıyomus ya kıyamam 😍