_Tazeanne orada bebekle ilgili konulara asla yorum yapmak istemiyor bir kesim, evet yapmak zorunda değiller ama sadece kaynana koca dedikodusu varsa her postta aynı isimler yazıp duruyor. Bebek için sorulanlar da öyle doktor muayenesi yapın demiyor kimse ama hemen azarlıyorlar biz ne bilelim doktora götür diye. Sanki doktoru onların gözüyle görüyoruz bizim aklımıza gelmiyormus gibi.. bir tuhaf herkes ben de anlamadım