Nerede o eskiler eskiler dediğimde geçen senenin hamileleri 😀kidste çok gruplaşma varya bi paylaşım yapsalar samimi olduklarını etiket yapıp post açıyorlar instagramda wpde grupları var ordakilerin sanki bizim o postlara yorum yapamamız yasakmış gibi birbirlerini etiketleyerek açıyorlar buralar güzeldi bidaha mı hamile kalıp gelsem napsam 🤣🤪🤪