Merhaba 3 hafta önce Serklaj ameliyatı olmuştum. 24 haftam. Sol sırt ağrısı ve göğüs kafesi ağrım vardı kasıklarımda ağrı başladı nefes almakta zorlanıyordum. Gripte oldum üstüne sadece iki gündür . Bu sabah doktora gittim herşey yolundaydı kanda ve idrarda enfeksiyon bakıldı kanda crp 12,5 çıktı. Referans aralığı 0-5.. fitil ve antibiyotik yazıldı 1 hafta kullanılacak. Korkuyorum bu değer düşer mi bir haftada ?