Eceeeeemmm geçmiş olsun, ilacınızı düzenli kullanın gebelikte enfeksiyon riskli bir durum ben idrar yolu enfeksiyon geçirdim ve bebeğim doğduktan sonra yoğun bakıma alındı maalesef ki kötü bir durum benim son haftalarda yoğun bir enfeksiyonum olmuş ve fark etmedigimiz için bebeğime de bulaşmış, ilacınızı düzenli kullanın ki hemen geçsin enfeksiyon