Senamstf Kızlar kan pıhtılaşması olanlar ilaç ve iğneye ne zaman başlattı doktorunuz ? Benim dün değerim 74.23 çıktı 4+2 görünüyor ama henüz başla demedi.
Diamondstallion Senamstf hangi değeriniz böyle çıktı acaba? Ben de sonuçlarıma bakıyorum da pıhtılaşma hangisi bilemedim
Kzncbsra Senamstf ilk gebeligim düşükle sonuçlandı kan pıhtılaşmasi olduğunu ogrendim 2. De hap kullandım şuan çok şükür 3 yaşında ve tekrar hamileyim hergun iğne vuruyluyorum 6 haftadan itibaren şuan 28 haftaligim .
benim-kalbim-o Senamstf keseyi gördüğü gibi başlattı doktor 14 haftalık bir kaybım vardı bu sefer tedbirli davrandık 5 haftalıkken başladım iğne ve ilaca
Deniiizzz Senamstf bunu kan testi ile mi bakıyorlar acaba ismi nedir testin benim için çok önemli şuan bu durum test kaç günde çıktı
LoisLane Ben değerimi bilmiyorum ama tüp bebek olduğu için kan sulandırıcı iğne kullanıyorum, transfer olduğum gün başladım iğneye, 34.haftamdayım doğuma kadar da devam edecekmişim
Senamstf LoisLane sağlıkla kucağınıza alın inşallah ♥️ aslında bana da daha önce muayene için gittiğimde hamilelik başlar başlamaz ilaç ve iğne kullanacaksın demişti ama dün başlatmadı haftaya dedi 🤦🏻♀️
Deniiizzz LoisLane bende aynı durumdayım sizinle 17 haftalık olduk ama doktorum kesicez gibi bir konuşma yaptı bende erken mi diye korkuyorum açıkçası kime sorsam en az 6 7 ay kullanmış benim kesmeyi düşündüğü ay 5 aylıkken nerdeyse çok endişleniyorum.
Bebiikk ilk bebegimi pihtilasma yüzünden 7. Haftada kaybetmistim Hamileligimi öğrenir öğrenmez doktora gittiğim gun başladık doktorum özellikle tembihlemisti silik çizgi görsen dahi gel diye
Senamstf Bebiikk Bu defa sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻♥️ aslında bana da hamile kalır kalmaz iğne ve ilaç başlayacağız demişti ama dün başlatmadı haftaya dedi. Yarın yine kan vereceğim o zaman tekrar sorayım 🥹
LoisLane Senamstf amin çok teşekkür ederim 😍hepimiz inşallah 🙏🏻 vardır bir bildiği doktorun illa ki ama siz hatırlatın mutlaka tekrar
Bebiikk Senamstf çok teşekkürler inşallah hepimiz sağlıkla kolaylıkla alalım kucaklarimiza miniklerimizi 🩷😊
Senamstf Diamondstallion  Sonucum bu şekildeydi canım
Senamstf LoisLane Kzncbsra Bugün sordum tekrar doktoruma keseyi görünce başlayacağız dedi. O zamana kadar etkilenmez zaten merak etme dedi 🤷🏻♀️🥹
Senamstf benim-kalbim-o benim şuan 4+3 keseyi görünce başlayacağız dedi bana da doktor. O zaman korkmama gerek yok sanırım inşallah 🥹🥰
benim-kalbim-o Senamstf korkmayın tabi 5. haftanızda doktora gidin cihaz güzelse zaten keseyi görür ve ilaçlara başlatır ☺️
Senamstf benim-kalbim-o inşallah canım benim çok teşekkür ederim 🥰 siz de sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebişinizii 🙏🏻🥰🥰