Canım illa erken doğum yapacaksın dememiş riskin var demiş. doktorlar %10 luk bir ihtimali de risk diye adlandırırlar. Sen bol bol uzan. Kendini çok yorma. Erken doğum riskin var denilip 40.haftasında doğum yapan bi arkadaşım vardı. Morelini yüksek tut kötü düşünme