Sren1289 canım zararı olsa doktor neden versin sen doktor dan daha iyi bilemezsin ki, bu durum gecmezse bebeğin doğduktan sonra yoğun bakımda yatma olasılığı artabilir senin ucudundaki enfeksiyon vs durumları bebeğe de geçiyor siz iyi olmazsanız karninizdaki bebek nasıl olacak ben idrar yolu enfeksiyonu geçirdim doğumdan sonra bebeğim yoğun bakıma alındı lütfen doktor ilaç yazdı kullanmiycam kafasına girmeyin