Ben de aynıydım yaşayana kadar kafamda kurdum yapıldıktan sonra oh geçti korktuğum gibi değilmiş diyorsun gözünü kapat nefesine odaklan hafif baskı hissettim ben istemsiz başta bacaklarımı kapattım sonra doktorum uyardı açtım bakabildi sonrasında 😂
Acılı birşey değil iğne olurken daha çok acıyodur